قالب زیبای امام رضا علیه السلام اس ام اس عاشقانه
» عکسهای زیبا
» خداوندا من از دنیای بی تو میترسم
» فقط خــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا
» یادم باشد...
» سال نو مبارک
» در هم و برهم از همه چیز
» جالب است بدانید!
» در زمستان مراقب پاهای خود باشید
» مردمانی مقصر،بدنبال مردمانی مقصرتر
» 40حدیث اخلاقی پیامبر در مورد حجاب وحیا واهل وعیال(2)
» 40حدیث اخلاقی پیامبر در مورد حجاب وحیا واهل وعیال(1)
» داستان های کوتاه از امام صادق
» آیا شیطان ازدواج کرده است؟!
» نقش استاد و کلاس در حفظ قرآن کریم
» مکان مناسب حفظ قرآن
» مقدمات حفظ قرآن کریم
» مراحل حفظ قرآن
» مدیریت زمان در حفظ قران کریم
» روش های مرور حفظ قرآن کریم
» رایج ترین سبک های حفظ قرآن مبارک
» چند لطیفه و جوک شرعی!!+استفتائات
» زندگی
» زندگی
» سخنان جذاب قرائتي درباره ظنّ و گمان
» مذهبی باشید تا بیشتر عمر کنید
» خاطره حاج آقا قرائتی از دیدن یک دختر زیبا در اتاق رئیس!
» چرا در دانشکده ‏های اقتصاد از اقتصاد اسلامی استقبال نمی شود؟
» برای امام زمان
» دانستنی های جالب از ایران
» حقایق جالبی از زندگی دو رئیس جمهور امریکا
» فرقه های مختلف مسیحت
» ظرافت نگاه رهبری به مجلس سید‌الشهداء
» سخنان بزرگان دین در مورد عزاداری برای امام حسین (علیه السلام)
» دلنوشته های محرم
» اسرار در مورد امام علی علیه السلام
» خير دنيا و آخرت
» عوامل تنهايي ولي خدا,منظور امام حسین
» مراقبت در دهه اول ماه محرم
» مباني قرآني عزاداري سالار شهيدان
» ویژه نامه امام رضا (سلام الله علیه)
» حقوق زنان در مسيحيت چيست؟
» 25 حدیث درباره دروغ و دروغگو
» ادامه زندگی و قبض روح ادریس(ع)
» آزادگی
» تولد امام جواد
» چهار زن
» باباطاهر(قسمت چهارم)
» باباطاهر(قسمت دوم)
» باباطاهر(قسمت اول)
» خواب
درباره ما

ای یکدله و صد دله******************* یکبار دل یله کن********************* بیا بر در ما ************************ اگر بد بود بد گله کن******************
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 199
بازدید ماه : 599
بازدید کل : 12963
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1

آیه قرآن حدیث موضوعی
پیوندهای وبگاه
» منتظران ظهور
» اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام
» عاشورائیان زنجان
» به توکل نام اعظمت...
» مسجد انبیا ملی راه اهواز
» گلچین کلیپ های مذهبی
» دانلود آهنگ جدید
» غریبه
» صبح اميد
» ادبستان
» جانم فدای سید علی
» متن های زیبا
» یا صاحب الزمان
» کاش عصر ظهور را درک کنیم
» موکب عاشقان حضرت رقیه مایان -تبریز
» امام زادگان عشق
» فاطمه شهیده(س)
» ۞مـداحــــــی نیــــوز۞
» منم و دوست شهیدم و یه خدا اون بالابالاها
» پایگاه اطلاع رسانی دهیاری شورای اسلامی گیل کلا
» وبلاگ تخصیصی ظهور مسجد المهدی قائمیه
» غیرت
» خبرگذاری فداییان امام خامنه ای
» وبلاگ مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج)
» حماسه آفرینان
» دنیای بی وفا
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اشک منتظر و آدرس http://alimoradi110.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها

اس ام اس عاشقانه
+ نویسنده علی مرادی در پنج شنبه 21 آذر 1392 |

چه دنیای بزرگی شده , تا چشم کار می کند

جای تو خالی ست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت می دارم ای عاشق ترین

تو که در قلبم چنین بنشسته ای

خوش نشین که جای خوبی آمدی

خوب می دانم که خیلی خسته ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل را ساعتی -عششق را لحظه ای-محبت را روزی-اما تو را همیشه دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا

مهم نیست کجاست

بی تو

همه جا دور دست است …

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آن مجنون تنهای غریبم .

که از سهم دو دستت بی نصیبم .

به دل گفتم که روزی خواهی آمد.

و دل می داند او را می فریبم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قسم به لحظه های عاشقانه ای که اشک

دوباره حلقه می زند به چشم من، برای تو

تمام آسمان شهر تیره می شود و من

هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنقدر باورت دارم که وقتی می گویی باران …

خیس می شوم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گندم بودن را دوست دارم

در همهمه باد ؛ پرکنده شدن را

برای روزی که شاید

زیر دندانهای تو له شوم

چرا درویم نمی کنی ؟

مرا کلاغ های سیاه تمام کردند . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه می‌شد زمین گرد نبود تا من یک گوشه به انتظار تو بنشینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار که بر شاخه این صبح دلاویز

بنشینم و از عشق سرودی بسرایم

آن گاه به صد شوق چو مرغان سبکبال

پر گیرم از این بام و به سوی تو بیایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیزی برای رسیدن وجود ندارد .

تو در حال حاضر همانجایی هستی که لازم است باشی.

تنها گناه طلب کردن است و تنها راه گمراهی گشتن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم

ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه اما میشه توش نیلوفری مثل تو رو پیدا کرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست / شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را / افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دترعزمیسزادتوم

همون �دوستت دارم عزیزمه�

که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو ، از سر و کول همدیگه بالا رفتن !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سالها در کوچه ی دل یاد تو بود ، یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر / پر سوزترین گدازه از عشق بگیر

در هر نفسی که می تپی ای دل / یادت نرود اجازه از عشق بگیر . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق را من در زمین گشتم نبود در دل صد نازنین گشتم نبود . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم / گردش به حریم با صفایت بکنم

آشوب دلم به من چنین فرمان داد / در سجده بیفتم و دعایت کنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر می مانم ، نه برای توست

اگر می خوانم ، نه به درگاه تو

به خدایی است که هرگز تو را نیافرید . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در اوج بی قراری پرواز با تو زیباست / در انتهای هر راه آغاز با تو زیباست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی که در آغوش غم بزرگ شده ، تنهایی بهترین همدم اوست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق / که نامی خوش تر از اینت ندانم

وگر هر لحظه رنگی تازه گیری / به غیر از زهر شیرینت نخواهم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه

یادت نره که آینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش میزنه . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پای من خسته از این رفتن بود / قصه ام قصه ی دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم / راهش افسوس جدا از من بود . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...